Despre Toshiba

Better Air Solutions

O poveste de succes

TOSHIBA AIR CONDITIONING

Punctele forte ale Toshiba Air Conditioning sunt cercetarea interna si dezvoltarea tehnologiilor avansate si a componentelor de baza. Acestea sunt insotite de producerea de aparate de aer conditionat in conformitate cu cele mai inalte standarde internationale, care incorporeaza control de calitate la fiecare etapa de productie pentru o mare varietate de aplicatii rezidentiale, comerciale si de afaceri.

Istoria unei corporatii

TOSHIBA

Inceputurile corporatiei globale dateaza din secolul anterior, cand industrializarea a inceput in Japonia. In anul 1939, un producator de corpuri de iluminat electric (Tokyo Electric Company) si un alt producator din domeniul echipamentelor de inalta tensiune (Shibauro Electric Company) s-au reunit si au fondat TOKYO SHIBAURO ELECTRIC COMPANY. Chiar si atunci, oamenilor din interior le placea sa numeasca compania TOSHIBA. Cu toate acestea, abia in 1978 numele a fost introdus oficial.

Cresterea economica puternica de dupa cel de-al doilea razboi mondial, printre altele, i-a determinat pe japonezi sa urmeze modelul american si, de asemenea, sa construiasca aparate de aer conditionat. Inca din anii 1950, primele produse japoneze au fost introduse pe piata si au primit laude pentru inovatia lor.

In 1961, TOSHIBA a prezentat lumii prima unitate de climatizare divizata - un sistem in care unitatile interioare si exterioare sunt conectate doar prin conducte de cupru. Acesta este modul in care Toshiba a preluat rolul inovatorului si este inca capabila sa conduca piata pana in prezent, beneficiind oamenilor si mediului prin inventiile sale de anvergura.

Toshiba Air Conditioning astazi

Corporatia TOSHIBA are in prezent 112 sucursale si filiale, situate in aproape 40 de tari. Aproape fiecare dintre noi este familiarizat cu gama imensa de produse si tehnologii produse. Si totusi, TOSHIBA isi pastreaza radacinile ca un grup de electronice orientat spre viitor, inca infometat de inventarea noilor tehnologii.

Un nou capitol a inceput pentru TOSHIBA Aer conditionat in 1999, cand in cursul extinderii sale la nivel mondial, TOSHIBA a intrat intr-o asociere cu gigantul american Carrier, inventatorul original si cel mai mare producator de aparate de aer conditionat.

O poveste remarcabila a succesului cu care toata lumea se poate identifica, aceasta poveste fenomenala este una care promite inca mai multe surprize in viitor.

  • 1
    1930

    TOSHIBA incepe in Japonia cu primele compresoare ermetice pentru frigidere.

  • 2
    1953

    Primul aparat de aer conditionat TOSHIBA.

  • 3
    1961

    Primul model TOSHIBA de aer conditionat divizat: o inovatie la nivel mondial.

  • 4
    1981

    Prima unitate de climatizare pe baza de invertoare din intreaga lume.

  • 5
    1993

    Unitate de aer conditionat cu compresor rotativ dublu controlat digital.

  • 6
    1999

    TOSHIBA a intrat intr-o asociere cu gigantul american Carrier

  • 7
    2004

    Compresor rotativ cu gestionarea cilindrului in doua trepte.

O promisiune pentru viitor

RESPONSABILITATE PENTRU MEDIU

Grupul Toshiba contribuie prin furnizarea de produse prietene pentru mediul inconjurator. Dezvolta si produce sisteme de aer conditionat, alimentare cu apa calda si ventilatie, precum si compresoare pentru aplicatii comerciale care au ca scop reducerea impactului asupra mediului.

Toshiba considera ca este responsabilitatea companiei sa mentina sanatatea mediului global – un atu de neinlocuit pentru generatiile viitoare – si sa contribuie la dezvoltarea unei societati durabile prin promovarea activitatilor de mediu menite sa creeze o lume cu emisii reduse de carbon, axata pe reciclare si armonie pentru mediu.

Viziune pentru mediu

De-a lungul ciclului de viata al produselor de la fabricatie si utilizare la reciclare si reutilizare, Toshiba Group se va stradui sa ofere stiluri de viata mai sigure si mai confortabile si sa creeze o valoare imbogatita pentru clienti. Grupul Toshiba va face, de asemenea, eforturi pentru armonia cu Pamantul, lucrand pentru atenuarea schimbarilor climatice, folosind resursele eficient si gestionand in mod corespunzator substantele chimice pentru a reduce impactul asupra mediului. Strategia Toshiba de management de mediu poarta un nume: Environmental Vision 2050.

Plan de actiune

Pentru a realiza o stare ideala a Pamantului in 2050, Grupul Toshiba formuleaza Planul de actiune de mediu pentru obiective pe termen mediu si gestioneaza activitatile specifice de mediu si tintele lor. In cadrul celui de-al saselea plan de actiune pentru mediu pentru perioada 2017-2020, Toshiba a stabili obiective pentru 15 elemente in doua domenii: activitatile de reducere a impactului asupra mediului in ciclurile de viata ale produselor si serviciilor (afaceri) si activitati de baza pentru sustinerea acestor activitati (Management).

DORITI O OFERTA PERSONALIZATA SAU AVETI NEVOIE DE O SOLUTIE TEHNICA?

ATX HVAC DISTRIBUTION cu o experienta de peste 20 ani va propune si va ofera solutii complete pentru proiectele de climatizare si ventilatie. Solutiile oferite de compania noastra includ echipamentele Toshiba Air Conditioning care pot si sustinute de echipamentele de la alte companii reprezentate in Romania de ATX HVAC Distribution.



VEZI SITEUL CORPORATE ATX